10 начина, по които работодателите могат да насърчават здравословния баланс между професионалния и личния живот на служителите — Въведение Част 1

Балансиране на професионалния с личния живот.

10 начина, по които работодателите могат да насърчават здравословния баланс между професионалния и личния живот на служителите — Въведение Част 1

Photo: Pexels.com

Постигането на перфектният баланс между кариерата и семейството винаги е бил предизвикателство за американските работници. Графиците ни са все по-пълни от всякога, което често се отразява негативно на работното място или в нашия личен живот.
Балансът между професионалният и личният живот включва жонглиране между стреса на работното място с ежедневния натиск на семейството и приятелите.

Съвременните служители се стремят да упражняват по-голям контрол над живота си и по-голямо влияние върху структурата на техните работни места. Според скорошна публикация на Business Information Review “Търсенето на баланс между професионалния и личния живот е процес, при който хората виждат работа в живота “, за да променят нещата в съответствие с промените в собствените си приоритети, физически, психологически или и двете, те могат да бъдат задействани според различни фактори като: възраст; промени в условията на труд; изискванията на новите технологии; и лошо управление.

Защо балансът между работата и живота е важен?

Когато служителите упражняват по-голям контрол върху собствения си живот, те са склонни да имат по-добри взаимоотношения с мениджмънта и са в състояние да се откъсват от трудовите проблеми на работното място и семейните проблеми у дома.
Балансираните служители се чувстват по-мотивирани и по-малко стресирани на работното място, което спомага за увеличаване на производителността на компанията и намалява броя на конфликтите между колегите и управлението.
Компаниите, които се славят с репутация, насърчаваща баланса между професионалният и личният живот, са много привлекателни за работниците и създават ценен набор от кандидати за нови работни места. Тези компании също са склонни да се радват на по-високи нива на задържане на служителите, което води до по-малко отнемащо време за обучение, по-голяма лоялност и по-висока степен на вътрешна експертиза.
Проучванията сочат, че служителите, които имат постигнат баланс между професионалния и личния живот, работят по-добре, така че насърчаването му е от полза за хората и фирмата.
Това е практическо ръководство за работодателите, които искат да насърчават здравословен баланс между работата и личния живот на своите екипи.

Ползи | Защо работодателите да обмислят предложението за насърчаване на служителите?

Това са някои от многото начини, по които работодателите могат да насърчават съвместяването на професионалния и личния живот в офиса, без да се компрометира производителността или ефективността.

Насърчаване на физическите упражнения

Един от най-положителните начини за намаляване на стреса са физическите упражнения като всеки служител през деня трябва да отделя най-малко 30 минути от него за спорт. Служителите, които се хранят здравословно и се упражняват, са по-малко изложени на риск от боледуване и отсъствие от работа, което в крайна сметка може да отслаби продуктивността на вашата компания.
Много офис сгради разполагат с фитнес зала на място, така че насърчавайте служителите си да я използват редовно, ако вашата сграда предлага това удобство. Ако не, обмислете да предложите на служителите си отстъпка за членство в местната фитнес зала.
Можете да стимулирате вашите служители, които имат Фитбит(Fitbits) или други фитнес устройства, за измерване на брой стъпки, пулс, качество на съня и други персонални показатели помежду си за малко здравословна конкуренция и мотивация.

По-добри условия на работа за родители

Като родител, задълженията за гледане на деца не винаги спират, след напускане сутрин на дома. Благоприятната за семейството работна среда доказа, че е от полза както за работодателите, така и за служителите в различни отрасли.
Добра идея е да предложите на служителите си отстъпка за отглеждане на деца, за да облекчите стреса в грижите за децата по време на работния ден и да намалите размера на пропуснатата работа.
Ако това не е възможно за вашия бизнес опитайте се да позволите на служителите си поне някаква гъвкавост да се грижат за децата си. Това може да включва възможността за ползване на почивка през деня или гъвкаво работно време за родителите, които вземат децата си от училище.

Фирмени излети/екскурзии

Един от най-добрите начини да се повиши продуктивността на служителите и да се помогне на работниците да се опознаят е чрез предлагане на фирмени излети. Този тип екскурзия може да бъде както толкова обикновен, колкото и екстравагантен, в зависимост от културата и бюджета на вашата компания.
Например, бихте могли да организирате обяд, платен от фирмата, който да бъде осъществен в офиса или в любим ресторант в близост, или просто други забавни начини да се измъкнете от офиса и да се свържете със служителите в нетрадиционна обстановка. Понякога, не е нужно дори да напускате офиса, за да постигнете това чувство на приятелско отношение. Някои малки компании са постигнали голям успех в програмите за ” breakfast club”, в които служителите на свой ред превръщат любимите си закуски (приготвени вкъщи или закупени от магазините) в обща, за да споделят с колегите си.

Ролята на Project мениджърите при балансирането на екипи

Ръководителите на проекти или т. нар. Project Managers имат уникална роля в подпомагането на фирмите и служителите да работят заедно, за да постигнат равновесие между професионалният и личният живот. Тези професионалисти често са натоварени с отговорността да подкрепят развитието на екипа и предизвикателните стандарти за работните условия в индустрията. В крайна сметка това са задачи, които са от решаващо значение за индивидуалната и организационната производителност на работното място.
Очаквайте във втора част 10-те начина за насърчаване на баланса между професионалния и личния живот сред вашите служители.

Източник: pingboard.com


error: Content is protected !!