Разговор на четири очи с JUMBO България – наши дългогодишни клиенти
Фото: Jumbo BG
Автор: geocon.bg
JUMBO България са наши клиенти от 2013 година.
На база дългосрочното ни партньорство с магазини Джамбо в София и страната, фирмата реши да сподели за организацията и разпределението на работното време на служителите си и как нашата програма GeoCon PlanProfessional им помага вече 5 г.
Ето и какво ни споделиха от най-големият магазин за детски играчки в страната
-Представете се пред онлайн аудиторията ни:
-Здравейте, казвам се Милена Маркова – Отговорник Човешки ресурси в Джамбо.
-Разкажете ни за JUMBO– от колко време е на българския пазар?
-JUMBO е на българския пазар от 2007г., към момента работят общо 9 магазина в страната.
– Знаем, че клиентите при Вас се чувстват специални, защото има за всекиго по нещо – за малки и големи. Всеки сезон в магазините Ви има специални предложения. Как успявате да отговорите на очакванията на клиентите?
-Отговаряме на очакванията на клиентите като предлагаме голямо разнообразие от стока на много добри цени. Стоката в магазините отговаря на сезона и годишните празници. Магазините преминават от една кампания в друга.
-С каква работно време са магазините Ви?
-От Понеделник до Събота от 10:00 ч. до 21:00 ч..
-В Неделя от 10:00 ч. до 20:00 ч.
-Колко служители работят в JUMBO?
-Средно са около 700 постоянните ни служители, като в кампания се увеличават с 30-40 % срочен персонал. Служителите на срочни договори се наемат за два –три месеца до приключване на кампанията.
-Как е разпределено работното време на служителите Ви (работа на смени по график)?
-Опитваме се да бъдем възможно най-гъвкави, за да дадем възможност за работа дори на студенти и хора желаещи допълнителни доходи от втори трудов договор. Служителите ни работят на смени по график.
-На какъв сумарен период се отчита работното време?
-Всеки месец.
-По колко часа работят на смяна служителите Ви?
-Смените ни са по 8 часа стандартно,но имаме договори на четири и шест часа. Целта е осигуряване на персонал за пиковите часове.
-Какви почивки има в магазина?
-Стандартна 30 мин. обедна почивка и законовите физиологични почивки.
-Кой изготвя графиците на служителите?
-Графиците се изготвят централно и подлежат на промяна от съответния магазин спрямо нуждите му.
-Как разбрахте за компанията ни?
-Вашият колега – Йордан Боев се свърза с нас и ни разказа подробно за програмата, която предлагате, как ще ни бъде полезна при изготвянето на графиците и още тогава ни хареса. От август 2013 г. работим с тази програма.
-Как нашия софтуер Ви помага при планирането на работното време на персонала?
-Работата с него е бърза, лесна и удобна. Визуализиран е цветово и знаково според желанието на фирмата. Подлежи на модификация според развитието и динамиката на работата.
-Как изготвяхте графиците и отчитахте работното време на персонала преди да започнете да използвате нашия софтуер? Усещате ли разликата след използването на софтуера ни?
-Преди Геокон, използвахме Excel, но с увеличението както на бройката магазини така и на персонала таблиците станаха неефективни.
-GeoCon PlanProfessional минимализира проблема със спазването на законовите норми , тъй като има възможност да проследи и сигнализира за пропуски при неправилно плануван график с междудневни и междуседмични почивки.
-Чрез Геокон лесно се засича присъствената форма с графика за месеца.
-Във всеки един момент може да се проследи отработеното време на служителя .
-Програмата има директен импорт на отработеното време и официалните празници към програмата за изплащане на заплати.
-GeoCon PlanProfessional спомогна за уеднаквяване на смените и организацията на работа в отделните магазини.
-Доволни ли сте от обслужването ни?
-Да, доволни сме. Винаги, когато съм потърсила съдействие ми е обърнато внимание веднага и проблема е отстранен в същия ден. Сега проблемите са сведени до минимум. В началото Йордан Боев (консултант техническа поддръжка) ни оказа съдействие за внедряването на програмата според нашите изисквания.
-Имали ли сте трудности със софтуера и ако сте имали, къде?
-Всяка една програма в началото изисква период за синхронизиране с фирмените изисквания и правила . Това ни отне 6 месеца, но след този период не сме имали сериозни технически проблеми.
-Успява ли Геокон да покрие спецификите Ви на работа като Ритейлър?
-Да, напълно. Лесно се работи с програмата , тя е интуитивна и разбираема за всеки потребител.
Благодаря Ви за отделеното време!