КРАЙ на оптимизираното съдържание за търсачки, а не за хора
Category : Uncategorized , Любопитно , Новини
Photo: geocon.bg
Author: geocon.bg
Сега ще попитате – какво е оптимизирано съдържание? След като четете едва ли не знаете какво е това – What is this? Модерната думичка в дигиталния маркетинг и най-просто казано означава добре написано съдържание с правилните мета описания – HTML код за заглавия, подзаглавия и информация за търсачки, а не за вас – онлайн потребителите.
А оптимизаторите какво са? Едни добре програмирани роботи, готови да си служат с всички технически средства, за да угодят на търсещите машини и да постигнат целите си – класиране на сайтове на челни позиции. Батериите им никога не свършват, като в рекламата на Дюрасел.
Те също са като добрите и лошите герои – бели и черни автори.
Как лесно да ги разграничите един от друг:
- Черните – винаги са атрактивни, често текстовете/постовете им са спам, но грабват вниманието ви с ГОЛЕМИ букви, изреждат много ключови думи по дадена тема, слагат по няколко линка, имат безброй самоличности, страхуват се да говорят с вас.
- Белите – добре спретнати и приветливи/ не обичат спама, пишат само когато имат да кажат нещо по същество, знаят от каква информация имате нужда и ви я поднасят, така че да можете да я разберете. Компетентни са и винаги ще ви консултират по даден проблем. Съдържанието, което създават е точно систематизирано, структурирано и ангажиращо вниманието ви.
С кои бихте избрали да общувате?
Искате ли истината накратко?
Истината е, че SEO оптимизацията е обширна материя с над 250 правила/алгоритми само на Гугъл, с които всеки, който създава съдържание (копирайтър) за информационен сайт, онлайн магазин, или блог трябва да се съобразява, ако иска да бъде откриван от вас бързо и лесно на първата страница.
Ще попитаме какво мисли по въпроса нашия специалист Граф Щайн, докато сме по път за работа.
–Граф Щайн какво мислиш за създаването на текстове за търсачки, а не за хора?
– GeoCon е софтуерна компания и не може да избегне теми като тази. Използването на сложни думи в нашия сектор е ежедневие. Ние си служим с техническа терминология, която много от хората не разбират и проблема е точно в това. Как да обясниш на нищо неразбиращ читател, че е важно да знае как се изготвя графикът му, дори когато е на фиксирано работно време – 8 часа при 5-дневна работна седмица. По-лесно е да говорим за графици на делфини и атракционната им програма за предстоящия летен сезон, отколкото за тежка материя, като тази.
Граф, не мислиш ли, че всеки служител трябва да познава трудовите си права, за да не се налага да вярва сляпо на оптимизатори на текстове?
– Всеки служител трябва да познава правата си, но никой не обича сухата материя, затова предпочита да я заобиколи, прочитайки някой пост в социалните мрежи и чак когато е твърде наложително да потърси нужната информация.
–Ако можеш да промениш нещо още сега, какво е то?
–Ще създам правила за всички компании, първото от тях ще е – четири дневна работна седмица, с възможност да водим домашните си любимци в офиса, основен годишен отпуск 30 дни, минимална заплата – 600€ , както и социален пакет за всички.
– Граф, внимавай, блъснахме се и се намираме в улица със забранителен знак!
– Темата ми дойде в повече, а дупките се увеличават…
– Предлагам ти да оставим колата на сервиз.
– Съгласен!
Веднага след срещата ни с Граф, решихме да направим проучване колко от вас биха склонни да напуснат работното си място, ако полагат нощен труд без полагащото им се заплащане с увеличение, това го пише в чл. 261 от КТ. Извадката от проучването сочи, че само 40% биха напуснали. А останалите, какво чакате? Защо не отстоявате правата си. Когато ловецът е гладен той бързо открива плячката, за да засити глада си, а когато е сит може да се върне и с празни ръце от лов. Схванахте ли ми мисълта?
Представете си, че залагате за мач Ливърпул – Челси, но в края на срещата вие виждате, че губите залога, какво ще последва? Ще изгубите средствата си, ще сте гневни на целия свят, а чак накрая на себе си, след това ще изпиете няколко студени бири, ще се скарате с жена си и ще си кажете – край!
Този пример е, за да осъзнаете защо ви е необходимо да сте наясно с въпроси, касаещи работното време, отчитане на извънреден труд, изчисляване на болнични и отпуски, като мениджъри, служители, предприемачи без да се налага да губите времето си и понякога да ви лъжат.
Бъдете винаги нащрек кой е автора, който ви предоставя дадена информация (помните белите и черни автори), селектирайте я, осмисляйте я и чак тогава се доверявайте на написаното.