Най-често срещаните въпроси при избор на софтуер за графици
Author: geocon.bg
Геокон Софтуер България работи с клиенти в няколко сфери: Инфраструктура, Медицина, Сигурност и охрана, Кол центрове, Промишленост, Хранително-вкусова промишленост, Ритейлъри и др. и всеки от тях има своите въпроси, за да избере специализиран софтуер за графици.
Днес, ще Ви запознаем с основните клиентски изисквания под формата на въпроси, на които специализирания софтуер за графици отговаря, така че да бъде оптимизирана работата при създаване на графици на служители в различните компании.
Преди да пристъпим към въпросите и отговорите е необходимо да уточним двете условия, на които всеки един от клиентите ни трябва да отговаря, за да му послужи програмата по най-ефективния начин:
- Първо условие – компанията (клиент) трябва да има въведен сменен режим на работа за служителите си;
- Второ условие – Трябва да има въведено Сумирано изчисляване на работното време (СИРВ).
Най-често срещани въпроси при избор на софтуер за графици:
1. Колко потребители могат да работят със софтуера за графици?
Софтуерът позволява едновременна работа на много потребители.
Всеки един от тях има свой Username и парола, както и определено ниво на достъп, зададено според желанието на клиента.
2. Могат ли да бъдат зададени различни периоди на СИРВ?
Да.
3. Може ли да се създаде график за много време напред?
График може да се направи и за една година напред. Всички графици, които се създават в софтуера се запазват и могат да се използват за справки, ако това е необходимо.
4. Могат ли в софтуера да се администрират отсъствията?
Да, могат, по желание на клиента могат да се създават различни видове отсъствия, които се използват в дадената организация: отпуски, болнични и т.н.
5. Може ли софтуерът автоматично да пресмята нормата и изработените часове на служителите?
Да, има възможност да се следи, когато е положен извънреден труд.
6. Може ли автоматично да се създава график в програмата?
Да, но най-подходящо е да се използва комбининиран тип – ръчно и автоматично.
7. Има ли възможност служителите сами да нанасят различни промени в графика си? Например: Може ли чрез програмата да подават молби за отпуск?
Програмата има допълнителен модул, наречен – self-services модул и чрез него служителите имат възможност сами да подават молби за отпуск, желание за конкретна смяна в конкретен ден, както и сами да отбелязват начало и край на работното си време / това в случаи, когато са оставали след работа, идвали са по-рано или пък се е налагало да си тръгнат по-рано.
8. Може ли да се вижда, че е направена промяна в реалния график?
Има възможност да се направят някои промени в графика и могат да бъдат видяни в специални изгледи.
9. Може ли един служител да има график в две различни звена и ще може ли в програмата да се вижда кога и в кое звено е на работа?
Програмата има функция, с която даден служител ще фигурира в графика и на двата отдела, за които е планиран.
10. Може ли програмата да генерира Форма 76 и други разпечатки?
Да, както и други видове разпечатки.
11. Може ли софтуерът да се свърже с ТРЗ софтуер?
В софтуера за графици чрез експорт може да се прехвърли график на служител или надбавки. В резултат на интегрирането на програмата с ТРЗ софтуери се автоматизира изпращането на информация за графици на служителите.
12. Може ли програмата да се свърже със система за контрол на достъпа?
Да, събитията от системата за контрол на достъп могат да постъпват в Геокон.
13.Може ли програмата да сигнализира за нарушения в графика?
Софтуерът е интегриран с трудовото законодателство на страната и това позволява на потребителя използващ програмата да следи за коректността на изготвените графици, като сигнализира за законодателни нарушения.
Използването на специализирана програма за графици в една организация е ефективно решение за по-точното администриране на данни за служителите, коректното изготвяне на графици и управлението на най-важният ресурс – човешкият.