Бъдещето на Employee Self-Service система
Photo: Pixabay.com
Author: geocon.bg
Системите за самообслужване на служителите (ESS) се развиват с бързи темпове и в бъдеще те ще станат част от всеки HR екип.
Съвременните Employee Self-Service ще позволят на Човешките ресурси да автоматизират административният процес, като фокуса ще бъде изцяло върху самообслужването на служителите и тяхното насърчаване при вземане на управленски решения.
Накратко, системите за самообслужване дават възможност на служителите сами да управляват работните си графици, да въвеждат/променят, персонална информация и др. без да ангажират своя HR екип.
Тенденции при самообслужване на служителите с Employee Self-Service
- Mobile
Все по-голямо значение за работата на HR-а и служителите ще има мобилната версия на ESS. Тя позволява бързо свързване с админ панела и функционалностите на приложението от разстояние.
- Responsive Design
Responsive дизайнът на ESS ще позволи използването на уеб системата с различна резолюция и на различни платформи. Това от друга страна би допринесло за потребителското изживяване.
- Security
Дигиталната информация се разширява навсякъде, а начините да се достигне до нея са все по-големи и крият големи рискове, затова сигурността трябва да бъде основен приоритет за всички нови технологии, особено платформите, които съдържат данни за служителите и друга чувствителна информация.
- UX потребителско изживяване
Персонализирането на ESS спрямо нуждите на служителите е водещо. Служителите трябва да бъдат ангажирани като им се предоставят права на достъп, позволяващи им сами да нанасят смени в графика си, да подават молби за отпуски и отсъствия, да виждат салдото си – отработените часове за конкретен период (дни, месец, година), да коригират персонална информация в уеб приложението.
Самообслужването на служителите ще повиши отговорността им и ще им даде права наред с HR екипа.
Фигура 1. Индивидуален план на графика и салдо на служител за месец март 2019 г.
На фигура 1.е представен план на смените и салдото на служител за месец март в Web Client в GeoCon PlanExpert.
- User Analytics
Анализът на поведението на служителите към уеб приложението ще помогне на ръководството да определи ползите от използването на ESS и да обслужва по-добре служителите си.
Иновативните инструменти за самообслужване трябва да бъдат неразделна част от стратегията за управление на служителите.
Научете повече за новият дизайн и функционалности на Web Client (ESS) в GeoCon PlanExpert .
Поискайте безплатна демонстрация на Web Client, като ни изпратите Вашето запитване!