Софтуер за проследяване на времето за малкия бизнес

Софтуер за проследяване на времето за малкия бизнес

Photo: Pexels.com
Author: geocon.bg

Проследяването на времето на служителите има все по-голямо значение за малкия и среден бизнес. Собствениците на предприятия се нуждаят от надежден софтуер за проследяване на времето, за да изчисляват работното време на служителите си и да минимизират грешките при неправилното му отчитане.

Вижте: Кои са най-честите грешки при работа на смени в предприятията у нас?

Вместо да се инвестира време и средства в намирането на софтуерно решение, много от мениджърите са свикнали да управляват процеса ръчно.
Преминаването от електронна таблица към софтуер за проследяване на времето, ще облекчи работата на планиращите и ще освободи повече време за развитие на бизнеса.

Две софтуерни решения за малкият бизнес

  • Прилагане на софтуер в цялата компания

Когато има софтуерно решение за проследяване и отчитане на работното време и отсъствията на служителите, то трябва да включва целият персонал на компанията. Това опростява процесите в отделите. Промените в графиците се виждат от всички служители.

Внедряването на софтуерна система в цялата компания предотвратява грешки при въвеждане на информация и администриране на данни за персонала.
Важно да се оцени софтуерът за проследяване на времето за малкия бизнес въз основа на конкретни цели и задачи.

Внедряването на софтуера в компанията от добри софтуерни специалисти ще улесни прехода и работата с него.

Подходящ софтуер за проследяване и отчитане на работното време в малки предприятия е GeoCon PlanProfessional. Специализиран е спрямо нуждите на планиращите и включва функции за:

  • Тип смени
  • Платен отпуск
  • Неплатен отпуск
  • Отпуск по болест
  • Майчинство
  • Дежурства и работа на разположение
  • Обучения

Работен график за месец юли
Фигура 1. График за месец юли 2019 г. с PlanProfessional

  • Уеб система за самообслужване на служителите

Все повече служители работят от разстояние, като все още има такива, които записват времето си на лист хартия, но това често е причина за разминаване в броят отработени часове от останалите служители в офиса.

Ефективен начин за правилното изчисляване е, чрез уеб система за проследяване на времето, което позволява на служителите сами да управляват посещаемостта си.

Изборът на приложение за проследяване на времето, до което служителите имат достъп от различни места и устройства, като например смартфони, таблети, лаптопи и персонални компютри, го прави удобен. Всички служители се нуждаят от защитен достъп до интернет или WiFi.
Съществуват много онлайн инструменти, които, които са специално предназначени за малки и средни предприятия, но в повечето случаи нямат добра поддържа.

Освен крайната цена, фирмите трябва да обмислят функционалността на проследяващия софтуер.

GeoCon PlanProfessional е софтуер за проследяване на времето на служителите и е подходящ за малки и средни компании.
Екип от добре обучени бизнес консултанти извършват внедряване и обучение и се грижат за поддръжката на програмата.
Софтуерът може да бъде персонализиран спрямо типа компания и структурата в нея, така че да улесни работата на планиращите графиците.

Свържете се с нас за повече въпроси и поискайте безплатна демонстрация на софтуера!
Изпратете запитване


error: Съдържанието е защитено срещу копиране!!